Uvodno
Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: SPP) spletne trgovine TITIN (v nadaljevanju tudi: ponudnik ali družba TITIN d.o.o.) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju: ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju: ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (v nadaljevanju: ZEKom-1). Za vprašanja, ki niso urejena s temi SPP, se uporablja slovenska zakonodaja. SPP določajo delovanje spletne trgovine TITIN, pravice in obveznosti kupca (v nadaljevanju tudi uporabnika) ter spletne trgovine TITIN. Kupca spletne trgovine TITIN zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec z oddajo naročila potrjuje, da je seznanjen s temi SPP in da z njimi izrecno soglaša. SPP so objavljeni na spletni strani www.titin.si.
Upravljalec spletne trgovine TITIN
S spletno trgovino TITIN, dostopno na povezavi www.titin.si, upravlja družba
TITIN, spletna trgovina, d.o.o.
Skrajšana firma: TITIN d.o.o.
Lepa cesta 21
6320 Portorož – Portorose
Matična številka: 8778264000
Davčna številka: SI 71875484
Zavezanec za DDV: DA
Transakcijski račun: SI56 6100 0002 5041 867, odprt pri DH, d.d.
Osnovni kapital: 7.500,00 EUR
E-mail: hello@titin.si
Družba je bila dne 14.12.2020 vpisana v sodni register Okrožnega sodišča v Kopru, SRG vpisa Srg 2020/43129.
Vrste uporabnikov spletne trgovine TITIN
V spletni trgovini TITIN lahko kupec kupuje kot registriran obiskovalec ali kot gost. Spletna trgovina TITIN priporoča, da si kupec ustvari svoj profil, saj bo s tem nakupovanje enostavneje. Podatki uporabnika bodo shranjeni za nadaljnje nakupe, omogočeno bo koriščenje kode s popustom, lažje bo najti tisto, kar kupec išče in vseskozi bodo dostopni podatki o statusu in vsebini naročila ter o preteklih naročilih. Kupec lahko navede dodatne naslove za pošiljanje (npr. družinskim članom, prijateljem). Z enkratnim vpisom v spletno trgovino TITIN uporabnik nakupuje kot gost, v primeru registracije pa postane član spletne trgovine TITIN.
S članstvom v spletni trgovini uporabnik pridobi uporabniško ime in si določi poljubno geslo. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Obiskovalec spletne trgovine TITIN lahko kodo s popustom vnovči le v primeru, da v spletni trgovini TITIN registrira svoj uporabniški profil. V primeru, da nakup opravlja kot gost, kode s popustom ni mogoče uveljavljati.
Oznake izdelkov
Izdelek, ki je označen z oznako “NOVO” je izdelek, ki je na novo dodan v spletno trgovino. S to oznako bo izpostavljen v obdobju najmanj 14 dni in največ 2 meseca. Izdelek, ki je označen z oznako “-%”, ima dodatno znižano ceno in velja do odprodaje zaloge, ki jo je spletna trgovina TITIN predvidela za prodajo po dodatno znižani ceni. Izdelek, ki je označen z oznako “DOBAVLJIVO 7 – 10 DNI”, ima daljši dobavni rok. Predviden in neobvezujoč dobavni rok je naveden ob izdelku. Izdelek, ki je označen z oznako “RAZPRODANO” ni več na zalogi.
Pri izdelkih, ki so označeni z oznako “RAZPRODANO”, kupec izkaže zanimanje zanj z vpisom svojega elektronskega naslova v za to predvideno polje in s tem soglaša, da ga spletna trgovina TITIN obvesti po elektronski pošti, ko bo izdelek znova na zalogi. Izdelek, ki je označen z oznako “PRIPOROČAMO” vam spletna trgovina TITIN zaradi posebnih lastnosti izdelka ali posebno ugodne cene priporoča kot še posebno nakupa vreden izdelek. Priporočilo je splošno in namenjeno vsem obiskovalcem spletne trgovine TITIN in ne upošteva potreb, želja in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in spletna trgovina TITIN zanjo ne prevzema nobene odgovornosti. Izdelek z oznako “ZADNJI KOS” je zadnji kos tega izdelka, ki je trenutno še na zalogi v skladišču spletne trgovine TITIN.
Sklenitev pogodbe
Kupoprodajna pogodba med upravljalcem spletne trgovine TITIN in kupcem je sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina TITIN kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila – to je potrdilo naročila. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji zavezujoči in veljajo tako za spletno trgovino TITIN kakor za kupca. Za kupca se šteje oseba, ki je s svojimi osebnimi podatki navedena ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (to je prvo elektronsko sporočilo o potrditvi naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine TITIN.
Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranemu uporabniku spletne trgovine TITIN so v njegovem uporabniškem računu vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Spletna trgovina TITIN naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Spletna trgovina TITIN lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Cene
Vse cene na spletni strani spletne trgovine TITIN so v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je ob ceni izrecno napisano drugače. Vse cene v spletni trgovini TITIN so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov poštnine oziroma dostave, ki se obračunajo dodatno. Veljavne cene so tiste cene, ki so veljale ob oddaji naročila. Cene veljajo za spletni nakup in v primeru ter pod pogojem plačila na enega od načinov, ki so navedeni v teh SPP. O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila. Strošek dostave se izračuna avtomatično in je odvisen od velikosti, dimenzij in teže pošiljke ter vključuje stroške dostave in stroške pakiranja ter priprave. Stroški dostave so ločeno prikazani, tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago. Kupec jih poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko se pogodba skladno s SPP šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti. V primeru, da kupec prevzame paket pri pogodbenih partnerjih dostavljalca (bencinski servis, trafika in druga prevzemna mesta.), lahko le-ta kupcu zaračuna dodaten strošek za prevzem paketa. Ta strošek gre v breme kupca in ga spletna trgovina TITIN ni dolžna povrniti, saj na obračun nadomestila nima vpliva in je zato iz tega naslova prosta vseh obveznosti.
V primeru, da kupec izbere način plačila po predračunu, lahko kupčeva banka obračuna dodatne stroške nakazila kupnine. Višino dodatnega stroška naj vsak kupec preveri pri svojem ponudniku bančnih storitev, saj spletna trgovina TITIN na to nima vpliva in je zato iz tega naslova prosta vseh obveznosti. Cene izdelkov nimajo vnaprej določene veljavnosti in se lahko kadarkoli, brez predhodnega obvestila, spremenijo. Akcijske cene veljajo za količine običajne za gospodinjstva. Akcijske cene so posebej označene in veljajo za čas trajanja akcije v spletni trgovini TITIN. Vplačana sredstva po darilnih bonih se ne obrestujejo. Enako velja za plačilo po predračunu (predplačilo). Darilnih bonov in promocijskih kod ni mogoče menjati za gotovino. Boni, popusti in kuponi se med seboj ne seštevajo, kar pomeni, da v primeru, če je izdelek znižan s strani spletne trgovine TITIN, promocijske kode za popust ni mogoče uveljaviti, razen če je to izrecno navedeno drugače.
Načini plačila
V spletni trgovini TITIN je mogoče plačevati na naslednje načine:
-
Plačilo po predračunu (nakazilo na transakcijski račun spletne strani TITIN)
Kupec, ki izbere to možnost plačila, bo ob potrditvi naročila na izbran e-mail naslov prejel predračun. Predračun je potrebno plačati v dveh (2) delovnih dneh od oddaje naročila. Plačilo kupec izvede v svoji spletni banki, mobilni banki ali na bančnem okencu, kjer izpolni UPN nalog. Podatke iz predračuna je potrebno natančno prepisati in pri tem biti pozoren, da so vse številke transakcijskega računa, sklica in zneska plačila pravilno prepisane. Plačilo se izvede v dobro transakcijskega računa družbe TITIN d.o.o., Lepa cesta 21, 6320 Portorož, matična številka: 8778264000, davčna številka: SI 71875484. Šteje se, da je plačilo izvedeno, ko je celoten znesek nakupa viden na transakcijskem računu spletne trgovine TITIN. Po prejemu celotnega zneska nakupa bodo izbrani izdelki odpremljeni.
Ta način plačila lahko proces dostave podaljša za 1–2 delovna dneva. Med dela prostimi dnevi transakcije med bankami ne potekajo. Banka lahko kupcu ob tem načinu plačila obračuna dodatne stroške nakazila. Višino dodatnega stroška mora kupec preveriti pri svojem ponudniku bančnih storitev. Spletna trgovina TITIN v nobenem primeru ne nosi obveznosti iz naslova stroškov bančne transakcije.
-
Plačilo s plačilno kartico VISA, MASTERCARD, MAESTRO, AMERICAN EXPRES, APPLE PAY ali GOOGLE PAY
Plačilo se izvede s plačilnimi karticami preko spletnega plačilnega vmesnika Stripe. V kolikor ob oddaji naročila izberete plačilo s plačilno kartico preko spleta, bodite pozorni na vnos podatkov, ki jih sistem od vas zahteva, in jih natančno vnesite ter plačilo potrdite. Sledite navodilom in plačilo ustrezno potrdite z varnostnimi ključi.
-
PAYPAL
Plačilo kupec izvede preko svojega PayPal uporabniškega računa. Plačilo s PayPal-om ali plačilo s kreditnimi karticami preko PayPal plačilnega sistema omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Maestro in American Express). Kupcu za uporabo plačilnih kartic ni potrebno ustvariti PayPal uporabniškega računa. Plačilni sistem PayPal velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na svetu. Paypal naslov spletne trgovine TITIN se glasi: hello@titin.si
-
Plačilo ob povzetju
Plačilo ob prevzemu paketa je mogoče z gotovino ali s plačilno kartico. Z gotovino se lahko ob prevzemu paketa plača neposredno pri kurirju družbe POŠTA SLOVENIJE, d.o.o. (v nadaljevanju: Pošta Slovenije), na bencinskih servisih (bencinski servis vam lahko obračuna dodaten strošek za obdelavo paketa), v poslovalnicah Pošte Slovenije in na drugih prevzemnih mestih.
S plačilno kartico se lahko plača na paketomatih Pošte Slovenije, na bencinskih servisih (bencinski servis vam lahko obračuna dodaten strošek za obdelavo paketa), v poslovalnicah Pošte Slovenije in na drugih prevzemnih mestih. Vsi kurirji Pošte Slovenije ne sprejemajo plačila s plačilnimi karticami, zato mora kupec neposredno pri kurirju predhodno preveriti, ali je ta način plačila mogoč. Če kurir Pošte Slovenije razpolaga s POS terminalom, je plačilo mogoče izvesti z naslednjimi plačilnimi karticami: Martercard, Maestro, Visa, Karanta, Diners (tudi na obroke). V primeru, da kupec izbere način plačila po povzetju, se vam ob oddaji naročila v spletni trgovini TITIN dodatno zaračuna strošek 2,00 EUR.
Izdaja računa
Kupec znesek celotnega naročila plača v dobro družbe TITIN d.o.o., Lepa cesta 21, 6320 Portorož, matična številka: 8778264000, davčna številka: SI 71875484, skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme račun. Ponudnik posluje na območju Republike Slovenije, izdelke pa pošilja na območju Republike Slovenije. Po prejemu paketa z naročenimi izdelki bo spletna trgovina TITIN na elektronski naslov, ki ga kupec navede ob registraciji v spletno trgovino TITIN oziroma ob navedbi podatkov (če nakupuje kot gost), posredovala račun v elektronski obliki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom (morebitno doplačilo za dostavo/poštnino, strošek plačila, ki je odvisen od načina plačila).
Kompleti
Ob nakupu izdelka preko spletne trgovine TITIN vam sistem lahko ponudi še dodatne izdelke po posebni ceni, ki veljajo le v primeru, če se takoj odločite za nakup točno tistega izdelka. Ker gre za posebno ponudbo, z nakupom prihranite pri ceni. Za dodaten izdelek veljajo posebni prihranki, ki bodo pred oddajo spletnega naročila vidni v košarici. Darilni bon ali promocijsko kodo lahko izkoristite tudi pri nakupu kompleta izdelkov, pri čemer se pri znižanih izdelkih promocijska koda ne upošteva. Del zneska lahko plačate z darilnim bonom.
Dostava
Spletna trgovina TITIN sprejema naročila vsak dan, 24 ur na dan. Ob vikendih in praznikih se paketi ne pošiljajo. Odposlani so na naslednji delovni dan. Dobavni roki so informativni in za spletno trgovino TITIN niso zavezujoči. Če je izdelek na zalogi je dobavni rok praviloma od 2 – 5 delovnih dni. Spletna trgovina TITIN ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih spletna trgovina TITIN nima na zalogi v lastnem skladišču. Pri dobavi izdelkov, ki niso na zalogi v skladišču spletne trgovine TITIN, je rok dobave izključno vezan na dobavo s strani dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi izdelek do spletne trgovine TITIN. V primeru, da kupcu daljši dobavni rok ne ustreza, lahko to sporoči spletni trgovini TITIN in izdelek bo odstranjen iz naročila ali zamenjan z drugim.
Dostava se izvede na izbran naslov kupca, ki jo izvaja oz. zagotavlja ponudnik preko pogodbenih partnerjev/dostavnih služb. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Ob hkratnem naročilu več izdelkov z različnim rokom dobave, se upošteva najdaljši dobavni rok, saj se vsi naročeni artikli dostavijo kupcu hkrati, razen v kolikor kupec od ponudnika izrecno zahteva drugače. V primeru, da kupec (npr. zaradi različnih rokov dobave za različne artikle iz istega naročila ali pa iz drugega razloga) želi naročilo prejeti v dveh ali več ločenih pošiljkah, se mu za vsako ločeno pošiljko obračuna strošek dostave, v kolikor izbere plačilo po povzetju pa se mu za vsako (ločeno) pošiljko obračuna tudi dodaten strošek za storitev oz. provizijo, ki jo ponudniku zaračuna dostavna služba.
Dostavni partnerji pakete dostavljajo na naslov, vnešen ob oddaji naročila. V svojem uporabniškem profilu lahko dodate poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izberete ustreznega. Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se kupec lahko odloči za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov (npr. na delovno mesto). Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom ipd.), bo kurir pustil sporočilo, na katerem bodo navodila o tem, kje lahko prevzamete vaš paket. Običajno zadošča obisk najbližje pošte, trafike, bencinskega servisa ali paketomata, lahko pa kurirsko službo pokličete, da vam pošiljko ponovno dostavijo oziroma dajo navodila o tem, kje in kako lahko paket prevzamete. Spletna trgovina TITIN ne odgovarja za morebitno podaljšanje dobavnega roka ali za nezmožnost dobave do katerih pride iz razlogov na strani tretjih oseb, iz razlogov na katere ponudnik nima vpliva, jih ne more predvideti ali preprečiti, v primeru višje sile, stavke pri ponudniku, prevozniku, dobavitelju ali drugih relevantnih organov, v primeru zaprtja državnih meja in posledičnih omejitev oz. ovir pri uvozu artiklov, naravnih in drugih nesreč ali dogodkov, ki onemogočajo ali ovirajo dobavo in dostavo naročenih artiklov in v drugih izjemnih primerih.
Nakup za pravne osebe
Postopek nakupa za pravne osebe je možen v spletni trgovini TITIN. Če želite račun na podjetje, nas o tem obvestite pri oddaji naročila. Na koncu obrazca pri oddaji naročila v polje Opombe naročila vpišite, da želite izdan original račun. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema izdelkov brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe) skladno z ZVPot. Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo ti SPP spletne trgovine TITIN, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani. Zavezanci za DDV so dolžni ob oddaji naročila navesti tudi svojo davčno številko.
Darilni bon
Darilni bon je izkazni papir, ki ga spletna trgovina TITIN proti plačilu zneska izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), ki se jo vpiše v za to predvideno polje tik pred zaključkom naročila. Darilni bon se spletna trgovina TITIN zavezuje sprejeti kot plačilo za nakup preko spletne trgovine TITIN. V kolikor je potrebno plačati razliko, kupec, ki darilni bon uveljavlja, za to uporabi eno od možnih plačilnih sredstev. Darilni bon je mogoče kupiti v spletni trgovini TITIN. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih izdelkov, razen načina plačila. Darilni bon je mogoče plačati le s plačilno kartico, Paypalom ali po predračunu. Veljavnost darilnega bona je 2 leti od izdaje, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku, kar pomeni, da mora znesek nakupa presegati znesek darilnega bona. Darilnega bona ni mogoče koristiti po delih. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Z darilnim bonom lahko plačate skupni znesek izdelkov, ne pa tudi stroškov dostave. Če kupec kupi več darilnih bonov v istem znesku, za vsakega prejme svoj darilni bon. Darilni bon spletna trgovina TITIN posreduje na elektronski naslov kupca darilnega bona. Darilni bon se vnovči tako, da kupec v za to predvideno polje vpiše kodo darilnega bona. V kolikor želi hkrati vnovčiti več darilnih bonov, posamezne kode darilnih bonov loči z vejico. Ko uporabnik vpiše kodo darilnega bona se vrednost darilnih bonov odšteje od cene naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati. Darilni boni in promocijske kode se ne izključujejo, pri čemer je darilnih bonov mogoče vnovčiti več, promocijsko kodo pa lahko vnesete samo eno. Vse kode tekom oddaje spletnega naročila se vpiše tako, da se jih loči s presledkom ali vejico.
Promocijska koda
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu spletne trgovine TITIN ali v drugih medijih. Koda je vedno časovno omejena in jo je treba izkoristiti v določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, ali se pošiljka med transportom poškoduje, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen. Promocijsko kodo je mogoče izkoristiti le za izdelke, ne pa tudi za strošek poštnine ali druge stroške nakupa. Promocijske kode se ne seštevajo in ne veljajo za izdelke v akciji, razen v kolikor je izrecno navedeno drugače.
Uporaba promocijske kode
Kupec izbrane artikle doda v košarico. Ko kupec konča z dodajanjem izdelkov v košarico, v rubriki »Koda kupona« v polje »Promocijska koda« vpiše promocijsko kodo in vnos potrdi s klikom na gumb »Potrdi«. Ko kupec vpiše kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene naročila – od cene izdelkov, ki niso v akciji. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati. Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da se jo lahko uporabi le enkrat.
Pravila nagradnih iger
Organizator nagradne igre je družba TITIN d.o.o., Lepa cesta 21, 6320 Portorož, matična številka: 8778264000. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja. Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki so zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.
Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre, razen, če ni navedeno drugače. V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen, pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen preko elektronske pošte, ki jo je navedel ob prijavi v sodelovanje v nagradni igri. Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako nagrade ni mogoče zamenjati za drug izdelek. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov, telefonsko in davčno številko, vse najkasneje v dveh (2) dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade. Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja, izplača pa se v breme udeleženca nagradne igre. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami.
V kolikor organizator nagradne igre v roku treh (3) delovnih dni od trenutka, ko dobitniku pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ali npr. nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, ali organizator ne prejme vseh potrebnih podatkov nagrajenca ter njegove izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive. Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.
Ponudnik si pridržuje pravico za posamezno nagradno igro določiti drugačna oz. dodatna pravila in pogoje nagradne igre, pri čemer bo v tem primeru ta posebna pravila javno objavil, morebitni udeleženec pa bo na jasen in nedvoumen način, še pred začetkom sodelovanja v nagradni igri, seznanjen s temi pravili in pogoji. Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima v skladu z ZVPot pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči s posredovanjem pravilno izpolnjenega in lastnoročno podpisanega obrazca na Email: hello@titin.si ali ga posreduje s priporočeno pošto na naslov prodajalca (Titin d.o.o., Lepa cesta 21, 6320 Portorož). Izjava o odstopu od pogodbe mora biti nedvoumna ali pa se za izjavo šteje pravilno in popolnoma izpolnjen Obrazec o vračilu izdelka, dostopen TUKAJ. Ponudnik kupcu nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov. Če je odstop od pogodbe podan preko elektronske pošte, se za čas prejema odstopne izjave šteje čas, ko jo je prejel informacijski sistem spletne trgovine TITIN. Če je odstop od pogodbe podan po pošti priporočeno ali brzojavno, se šteje dan oddaje na pošto za dan, ko je spletna trgovina TITIN prejela odstopno izjavo. Za sporočilo o odstopu od pogodbe se šteje tudi, če potrošnik v roku 14 dni od prejema blaga le-to vrne na naslov prodajalca – Titin d.o.o., Lepa cesta 21, 6320 Portorož. 14-dnevni rok za odstop od pogodbe začne teči z dnem, ko:
1. Potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom.
2. Potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu.
3. Potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov.
4. Potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
Najkasneje v 14-ih dneh od oddaje sporočila, da potrošnik odstopa od pogodbe, mora izdelek vrniti prodajalcu na naslov Titin d.o.o., Lepa cesta 21, 6320 Portorož, v takšni obliki, v kakršni ga je prejel. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, nerabljeno (uporabljeno je lahko le v obsegu, potrebnem za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga) in v nespremenjeni količini. Kupec sme opraviti ogled in preizkus prejetega izdelka zgolj v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja (narave, lastnosti, delovanja izdelka) in kot je to običajno v prodajalnah. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije stroške vračila blaga (poštnina). Potrošnik nima pravice do odstopa od potrošniške pogodbe v primeru pogodbe o nakupu/dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat in v drugih primerih, predvidenih po ZVPot. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Potrošniku se vrne le vplačani znesek. V kolikor je bil za plačilo koriščen darilni bon, spletna trgovina TITIN njegove vrednosti ne povrne v denarju, temveč izda dvojnik vnovčenega bona – za isti znesek in z istim rokom veljavnosti.
Če je predmet vračila izdelek, kupljen kot komplet, je potrebno vrniti vse kose kompleta. Vračilo posameznih kosov kompleta ni dovoljeno. Kupec je k blagu dolžan priložiti vse spremne dokumente, ki jih je prejel skupaj z blagom (npr. navodila za uporabo, certifikati, garancijski listi, ipd.). Kupec do izročitve blaga ponudniku ali osebi, ki jo pooblasti ponudnik, sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti. Zaradi lažje in hitrejše izvedbe vseh potrebnih aktivnosti v zvezi z odstopom od pogodbe ter posledicami le-tega je zaželeno, da kupec k blagu priloži kopijo računa in kopijo obvestila (ali izpolnjenega obrazca) o odstopu od pogodbe. Izdelki se morajo vrniti v originalni in nepoškodovani embalaži. V primeru odstopa od pogodbe družba TITIN d.o.o. potrošniku nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Če je na strani potrošnika to možno, se kupnina primarno vrača z bančnim nakazilom, šele če to ni mogoče, se uporabi drugačno plačilno sredstvo, tako, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Spletna trgovina TITIN lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Stvarna napaka
Kot ponudnik se spletna trgovina TITIN zavezuje izročiti blago v skladu s pogodbo in zato odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z ZVPot. Kupec lahko kot potrošnik uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če spletno trgovino TITIN o napaki obvesti v roku dveh (2) mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bilo blago izročeno. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali pa izdelek pošlje v prodajalno, kjer je bil kupljen. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest (6) mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je prodajalca pravilno obvestil o napaki, ima pravico zahtevati, da prodajalec odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim, brezhibnim ali vrne plačani znesek. Te pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. V vsakem primeru ima kupec tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz predprejšnje povedi. Če obstoj napake na blagu oz. izdelku ni sporen, mora prodajalec čimprej, najkasneje pa v roku osmih (8) dni, ugoditi kupčevi zahtevi. Če je obstoj napake na blagu oz. izdelku sporen, pa mora prodajalec kupcu pisno odgovoriti na njegovo zahtevo najpozneje v osmih dneh po prejemu kupčeve zahteve. Odgovornost prodajalca oz. ponudnika za stvarne napake ni podana v primerih, ki izhajajo iz sfere kupca (oz. tretje osebe), zlasti pa če nastanejo zaradi nepravilne uporabe, mehanske poškodbe ali nedovoljenih posegov (npr. popravil, predelave, odpiranja ohišja, razstavitve blaga oz. izdelka, …). Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu in odgovornost ponudnika za stvarne napake natančneje urejajo določila ZVPot in Obligacijskega zakonika (v nadaljevanju: OZ).
Garancija
Garancija je vsaka obveznost, ki jo podjetje prevzame do potrošnika in s katero se zaveže, da potrošniku brezplačno popravi ali zamenja blago, vrne kupnino ali zagotovi drugo sredstvo, kadar blago ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu. Garancijo lahko kupec uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje – Uradni list RS, št. 14/12), in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. Za blago, za katero je izdana garancija, mora prodajalec kupcu izročiti garancijski list z vsemi zakonsko predpisanimi podatki. Garancija dajalca garancije pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in oglaševalskem sporočilu. Pravice iz naslova garancije lahko kupec uveljavlja tudi proti prodajalcu. V garancijskem roku lahko kupec od dajalca garancije (in tudi prodajalca ali pooblaščenega servisa) s pisno vlogo zahteva brezplačno odpravo napake. Prodajalcu mora izročiti izdelek in garancijski list ter servisni list. Zaželeno je, da priloži tudi kopijo računa, v kolikor z njim razpolaga.
Če napake ni mogoče odpraviti ali če napaka ni odpravljena v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je prodajalec, proizvajalec ali pooblaščeni servis od kupca prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec kupcu brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko kupec razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine. Za zamenjano blago ali za zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list. Pravice kupca iz naslova garancije ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je kupec zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim. Če prodajalec, proizvajalec ali pooblaščeni serviser ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca (npr. nepravilna uporaba, mehanska poškodba, nedovoljen poseg v izdelek, ipd.), zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo prodajalec kupcu poslal obrazloženo pisno obvestilo o zavrnitvi zahtevka ter kupca pozval, naj v roku 8 dni osebno prevzame izdelek na naslovu prodajalca/proizvajalca/pooblaščenega serviserja. V kolikor kupec v roku 8 dni na navedenem naslovu izdelka ne prevzame ali pa v kolikor kupec izrecno izjavi, da želi, da se mu izdelek pošlje po pošti ali preko dostavne službe, bo prodajalec/proizvajalec/ pooblaščeni serviser izdelek poslal kupcu po pošti ali dostavni službi na stroške kupca. Zahtevke iz naslova garancije kupec lahko uveljavlja tudi neposredno pri proizvajalcu ali pri pooblaščenem servisu.
Odgovornosti kupca
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od njegovega prejema. Kasnejših reklamacij v zvezi s podatki na računu prodajalec ne upošteva. V primeru plačila s plačilno kartico bo kupčeva plačilna kartica ob potrditvi naročila (torej, ko bo skladno s SPP kupoprodajna pogodba sklenjena) direktno obremenjena. Znesek, ki bo bremenil plačilno kartico, se lahko razlikuje od zneska navedenega na naročilu, saj je odvisen od doplačil ali pristojbin izdajatelja kartice (in/ali ponudnika kartice) uveljavljenih med postopkom transakcije. Prodajalec ni odgovoren za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in za doplačila, določena s strani kupčeve banke, kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji ali EUR valuti, ki jih kupcu zaračuna izdajatelj kartice.
Varovanje osebnih podatkov
Spletna trgovina TITIN – družba TITIN d.o.o. – se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in vsakokrat veljavnega ZVOP-1. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov so objavljene v Politika zasebnosti, ki je na voljo TUKAJ. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje resnične in pravilne osebne podatke, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh SPP potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Varnost nakupa
Spletna trgovina TITIN uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije plačilnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Plačila s plačilnimi karticami, Apple pay ali Google pay se izvršijo preko spletne platforme STRIPE.
Avtorske pravice
Spletna trgovina TITIN in vsa besedila, fotografije ter vse ostale vsebine, objavljene na spletni strani www.titin.si ter v spletni trgovini TITIN, so last in avtorsko delo družbe TITIN d.o.o. oziroma tretjih oseb ter kot take zaščitene skladno z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah (ZASP) in skladno z drugimi predpisi o zaščiti intelektualne lastnine. Prepovedano je vsakršno njihovo posredovanje, kopiranje ali uporaba izven spletne trgovine TITIN brez predhodne pisne odobritve družbe TITIN d.o.o. oziroma brez pisne odobritve lastnika.
Slikovni material in grafika
Spletna trgovina TITIN si prizadeva zagotoviti ustrezne slike za vse prodajne izdelke na spletni strani, tako da kar se da odražajo realno podobo izdelka. Barvni odtenki na fotografiji lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov, kar je lahko posledica predvsem različne zmogljivosti oziroma ločljivosti zaslona in fotografije, svetlobe v kateri je bila posneta fotografija, ipd. To pa ne vpliva na specifikacijo, opis in standard izdelka. Morebitne minimalne, zlasti estetske in barvne razlike med izdelki in prikazom v spletni trgovini TITIN ne predstavljajo stvarne napake izdelka. Fotografije, video posnetki in drugi vizualni prikazi izdelkov, objavljeni na spletni strani www.titin.si v okviru ponudb, so last družbe TITIN d.o.o. ali njenih dobaviteljev.
Omejitev odgovornosti prodajalca
Spletna trgovina TITIN se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki jih objavlja. Kljub temu se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletni strani www.titin.si, ki so zato napačni in ne odražajo dejanske ponudbe spletne trgovine TITIN. V takem primeru bo spletna trgovina TITIN, ne glede na ostale določbe teh SPP (zlasti določbe, ki se nanašajo na ceno, postopek obveščanja o nakupu, sklenitev pogodbe idr.), kupca obvestila o spremembah na enega od kontaktnih podatkov (elektronsko sporočilo, telefonska številka) in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. S tem bo prvotno naročilo kupca ustrezno spremenjeno in bo sklenjena nova pogodba.
V kolikor spletna trgovina TITIN zaradi situaciji, na katere nima vpliva, ne bo mogla izpolniti svojih obveznosti (npr. ustavitev proizvodnje določenega izdelka brez predhodnega obvestila s strani proizvajalca oz. dobavitelja, nepričakovano prenehanje poslovanja dobavitelja, prepoved poslovanja dobavitelju s strani uradnih organov, naknaden odpoklic izdelka, naknadna prepoved prodaje izdelka, zaprtje državnih meja in onemogočen uvoz zaradi izrednih razmer, višja sila, naravne in druge nesreče ali drugi nepričakovani in nepredvideni dogodki zaradi katerih prodajalec ne more dobaviti naročenega izdelka ali pa ga ne more dobaviti v predvidenem roku) ima spletna trgovina TITIN kot ponudnik pravico do odstopa od pogodbe. V tem primeru se zavezuje kupca takoj po seznanitvi z razlogi za nezmožnost izpolnitve pogodbe pisno obvestiti ter mu jasno in nedvoumno navesti, da odstopa od pogodbe. V tem primeru bo ponudnik kupcu nemudoma, najkasneje pa v 14-dnevnem roku od odstopa od pogodbe, vrnil vsa morebitna že prejeta plačila, in sicer primarno z bančnim nakazilom na kupčev transakcijski račun, sicer pa na tisto plačilno sredstvo, ki ga je kupec uporabil.
TITIN d.o.o. ima možnost odstopa od pogodbe v primeru, če ugotovi očitno napako v ponudbi ali pogodbi (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje vsaka napaka v bistvenih lastnostih izdelka oziroma bistvenih sestavinah pogodbe in vključuje vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih spletna trgovina TITIN v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma ne bi sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Kupec je dolžan sam zagotoviti ustrezno zaščitno opremo (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Spletna trgovina TITIN ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. V vsakem primeru mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Družba TITIN d.o.o. ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Pritožbe in reševanje sporov
Spletna trgovina TITIN si bo po najboljših močeh prizadevala razjasniti vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo v čim krajšem možnem času, pri tem pa spoštovala veljavno zakonodajo (ZVPot, OZ idr.) ter se po najboljših močeh trudila doseči sporazumno rešitev morebitnega spora. V primeru težav lahko kupec spletno trgovino TITIN kontaktira preko kontaktnih podatkov, ki so navedeni v uvodu teh SPP. Vsaka pritožba mora biti podana v pisni obliki in poslana po elektronski pošti ali s priporočeno pošiljko na naslov družbe TITIN d.o.o. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Po prejemu pritožbe bo spletna trgovina TITIN pritožnika v roku 15 dni obvestila, da je pritožbo prejela in sporočila okviren ter nezavezujoč rok, v katerem bo predvidoma pritožba obravnavana.
Skladno z določbami veljavne zakonodaje družba TITIN d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Spletna trgovina TITIN kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije in na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Spletna trgovina TITIN si bo vseskozi prizadevala, in enako se pričakuje od potrošnika (kupca), da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor dogovor ne bo mogoč, je za spore pristojno stvarno pristojno sodišče v Kopru. Uporablja se slovensko pravo.
Komunikacija
Spletna trgovina TITIN bo z uporabnikom stopila v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:
1. Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
2. Pošiljatelj bo jasno razviden.
3. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
4. Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
5. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
6. Oglasna sporočila bodo jasno razvidna in ločena od iger in tekmovanj.
Uporabnik se bo lahko naročil na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijah ter druga oglasna sporočila ponudnika. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.
Veljavnost SPP
V primeru kolizije teh SPP s splošnimi pogoji poslovanja druge pogodbene stranke, prevladajo ti SPP, razen če se pogodbeni stranki pred sklenitvijo pogodbe pisno dogovorita drugače. SPP se lahko brez obvestila kadarkoli spremenijo.
Ti SPP spletne trgovine TITIN veljajo od 15. januarja 2021 dalje.
Želimo vam obilo prijetnih nakupov!
TITIN
Treat your inner child