Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk spletne trgovine TITIN je Pošta Slovenije. Cena poštnine z dostavno službo Pošte Slovenije znaša 2,99 EUR (težji predmeti, kot npr. pohištvo, se obračunajo posebej). Pri izbiri plačila po povzetju se zaračuna dodaten strošek provizije, ki znaša 2 EUR. Stroški dostave so navedeni ob naročilu in jih poravnate skupaj s celotnim zneskom naročila.

Dobavni rok za izdelke, ki so na zalogi, je običajno 2 – 5 delovnih dni. Za izdelke, ki niso na zalogi, je rok dobave vezan na dobavo s strani dobavitelja, ki bo naveden ob izdelku v spletni trgovini. V primeru, da kupcu daljši dobavni rok ne ustreza, lahko to sporoči in izdelek bo odstranjen iz naročila ali zamenjan z drugim.

Ob hkratnem naročilu več izdelkov z različnim rokom dobave, se upošteva najdaljši dobavni rok, saj se vsi naročeni izdelki kupcu dostavijo hkrati. V primeru, da želite naročilo prejeti v dveh ali več ločenih pošiljkah, se vam obračuna dodaten strošek dostave v višini 2,99 EUR (in 2 EUR v primeru plačila ob povzetju) za vsako dodatno pošiljko.

Dostavna služba pakete dostavlja na naslov, ki ste ga vnesli ob oddaji naročila. Paketi bodo dostavljeni znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (praviloma med 8.00 in 16.00 uro), zato se lahko kupec odloči za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu, bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.

Prevzem na paketomatu Pošte Slovenije 

V kolikor se za prevzem pošiljke odločite v paketomatih Pošte Slovenije, lahko do pošiljke dostopate 24/7. Za prevzem pošiljke na telefon ali elektronsko pošto prejmete unikatno kodo (PIN) oz. QR kodo, s katero dostopate do pošiljke. V paketomat vnesete številko svojega mobilnega telefona in unikatni PIN. V kolikor uporabljate pametni telefon, lahko za prevzem skenirate QR kodo in odprete predal s pošiljko. Pošiljka vas v paketomatu čaka 72 ur. Če pošiljke v tem času ne boste utegnili prevzeti, vas bo ta počakala na pošti še 5 dni. Po preteku petih dni se paket vrne pošiljatelju.

Več o paketomatnih mestih Pošte Slovenije si preberite tukaj.

Mreža paketomatnih mest Pošte Slovenije je tukaj.

Poškodbe pri dostavi 

Ob prevzemu pošljke naj kupec skrbno pregleda njeno vsebino. V kolikor je prišlo do poškodbe pošiljke med dostavo, naj kupec o tem nemudoma obvesti spletno trgovino TITIN na e-mail naslov hello@titin.si.

Podrobnejše informacije glede dostave pošiljk so opredeljene v Splošnih pogojih poslovanja družbe TITIN, d.o.o.