FAQ
Promocijsko kodo vnesete v “Košarici”. Najprej izberite željen izdelek in pojdite v košarico. Pod izdelki najdete polje z imenom “Promocijska koda”. Vanj vpišete kodo in stisnete gumb “Potrdi”. Košarica se vam bo avtomatsko posodobila v skladu z ugodnostjo kode, ki ste jo vnesli. Vrednost kode je vnaprej določena in izraža popust na celoten nakup ali določen izdelek. Uporabiti jo je mogoče do določenega datuma.
Koda ne velja na posebej označene oz. že znižane izdelke. Različne promocijske kode se med seboj ne seštevajo. V primeru napačno vnesene kode vas bo sistem o tem obvestil. V kolikor bi imeli pri vnosu kode težave, nas prosim kontaktirajte.
Pri vsakem nakupu je mogoče uporabiti eno promocijsko kodo. Promocijske kode ni možno uporabiti na že znižane izdelke.
Ne. V kolikor želite uporabiti promocijsko kodo ali darilni bon, se ni potrebno registrirati. Vam pa registracija nudi dodatne možnosti in ugodnosti. Povezavo do registracije najdete v desnem zgornjem kotu spletne strani. Z registracijo prejmete uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime bo vaš elektronski naslov, geslo si izberete sami. Podatki so pri nas na varnem in hranjeni v skladu z Varstvom osebnih podatkov, ki jih predpisuje veljavna zakonodaja.
Popusti in akcije se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih posamičnih akcij ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je mogoče uporabiti eno promocijsko kodo. Promocijske kode ni možno uporabiti na že znižane izdelke.
Seveda. Darilni bon je idealno darilo ob rojstvu, kot darilo za Baby Shower ali za malčkov prvi rojstni dan. V zavihku “Darilni boni” izberite vrednost bona, ki vam ustreza. Izbirate lahko med vrednostmi 80 EUR, 50 EUR ali 20 EUR. Po plačilu boste prejeli elektronsko sporočilo z bonom in pripadajočimi kodami. Zraven bodo tudi priložena vsa navodila za koriščenje bona.
Boni so unovčljivi v naši spletni trgovini in veljajo za vse izdelke. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja, kot za nakup kateregakoli drugega izdelka. Veljavnost darilnega bona je 1 leto od nakupa, pri čemer menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V kolikor je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, razliko doplača kupec. Vrednost nakupa mora biti višja ali enaka vrednosti darilnega bona. Z darilnim bonom lahko kupite tudi znižane izdelke, ki so trenutno v akciji.
Pri nakupu darilnega bona plačilo po povzetju ni mogoče.
Plačilo z darilnimi boni opravite v košarici. V polje “Promocijska koda in darilni boni” vpišete pripadajočo kodo darilnega bona. V kolikor boste uporabili več darilnih bonov hkrati, vpisane kode ločite z vejicami. Ob kliku “Potrdi” se vam bo košarica avtomatsko posodobila v skladu z vrednostjo bona. V primeru napačno vnesene kode bona vas bo sistem o tem obvestil. V kolikor bi imeli pri vnosu kode težave, nas kontaktirajte.
Načini plačila
Izbirate lahko med različnimi načini plačila:
- Plačilo po povzetju kurirju Pošte Slovenije
- Plačilo po predračunu preko spletne ali mobilne banke oz. UPN nalogu na bančnem okencu
- Plačilo s plačilnimi karticami: VISA, Mastercard, Maestro, American Express, Apple Pay, Google Pay
- Plačilo preko sistema Paypal
- Plačilo z darilnimi boni
Podrobnejše informacije o načinih plačila najdete tukaj.
Seveda. Naročilo plačate ob prevzemu paketa naši pogodbeni partnerici Pošti Slovenije. Več informacij za plačilo ob povzetju najdete tukaj.
Da! Spletna trgovina TITIN za prenos podatkov uporablja SSL varnostni sistem šifriranja podatkov. Prav tako uporabljamo eno izmed najvarnejših plačilnih platform Stripe, ki jim zaupajo številna globalna podjetja, kot so npr. Booking, Asos, Shopify in številni drugi. Avtorizacije plačilnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Pri vnosu podatkov je zahtevana dvojna avtentifikacija, ki omogoča varno in brezskrbno nakupovanje. Seveda je priporočljivo, da ste pri uporabi osebnih podatkov previdni tudi sami, in poskrbite za varnost svojih podatkov, gesel in ustrezno programsko (protivirusno) zaščito računalnika.
Registracija in naročilo
Nakup je možen brez predhodne registracije, saj lahko nakupujete tudi kot gost. V kolikor pa se boste prijavili med registrirane stranke, boste upravičeni do številnih ugodnosti. S prijavo je mogoče spremljanje statusa naročil in predhodnih nakupov. Hkrati se beležijo vsi vaši dosedanji nakupi, pri čemer lahko postanete VIP stranka, ki je deležna posebnih akcij in popustov.
Enostavno. Povezavo do registracije najdete v desnem zgornjem kotu spletne strani. Z registracijo prejmete uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime bo vaš elektronski naslov, geslo si izberete sami. Podatki so pri nas na varnem in v skladu z Varstvom osebnih podatkov, ki jih predpisuje veljavna zakonodaja.
Nič hudega. Na vrhu strani v desnem kotu poiščite ikono za registracijo. Stisnite gumb “Izgubljeno geslo” in v polje vpišite elektronski naslov, kamor vam bomo poslali podatke za pridobitev novega gesla.
Nakup lahko opravite tudi preko telefona na številki 040 210 355 ob delavnikih med 8.00 in 16.00 uro. Po naročilu bomo na vaš elektronski naslov poslali UPN nalog, ki ga lahko poravnate v poštni ali bančni poslovalnici. Po vplačilu naloga vam pošljemo račun in odpremimo izdelek.
- Željen izdelek dodajte v košarico. Odprlo se vam bo okence, kjer lahko pregledate vaše izbrane izdelke. V kolikor želite nakupovati naprej, s križcem zaprite okence in nadaljujte z nakupovanjem.
- Ko bodo vsi željeni izdelki v košarici, natančno preglejte njeno vsebino.
- Če ste z izbiro zadovoljni kliknite gumb »Nadaljuj na blagajno«.
- V kolikor imate promocijsko kodo, jo lahko vnesete v košarici (polje za kodo najdete pod vsemi izdelki) ali v naslednjem koraku, kjer vpišete svoje podatke (polje na vrhu).
- Vnesite vse potrebne podatke in izberite način plačila. V kolikor želite originalen račun, nam to napišite v komentar spodaj.
- Preverite vse podatke o naročilu in potrdite naročilo s klikom na gumb »Zaključi nakup«.
- Najpozneje v 5 dneh bomo paket dostavili na vaš izbrani naslov.
- O vseh naslednjih korakih boste obveščeni preko elektronskega naslova.
- Hvala za vaš nakup.
Registrirani uporabniki lahko stanje naročil preglejujete znotraj svojega profila. S klikom na gumb “Prijava” vpišete svoje uporabniško ime in geslo in kliknete “Naročila”.
Preverite nezaželeno pošto (spam). Velikokrat se zgodi, da je potrditveni e-mail v predalu vsiljene pošte. V kolikor ga še vedno niste prejeli, ste mogoče vpisali napačen email naslov. V takšnem primeru nas kontaktirajte na hello@titin.si. Z veseljem bomo priskočili na pomoč.
Ob naročilu ste prejeli potrditveni e-mail, kjer najdete vse podatke za plačilo po predračunu. Za sklic uporabite številko naročila, ki je navedena v sporočilu. Rok dobave se šteje od dneva plačila predračuna.
Ni potrebno. Plačila preverjamo v našem sistemu večkrat dnevno, nazadnje ob 14.00 za tekoči dan. Nakazila so v našem sistemu vidna že v nekaj urah, v kolikor ste plačali preko spletne, mobilne banke ali na bančnem okencu. V primeru nakazila preko Pošte Slovenije nakazilo na naš transakcijski račun prispe naslednji delovni dan.
V primeru, da ste izbrali plačilo ob povzetju (plačilo ob prevzemu paketa) in izdelka še nismo odpremili, lahko naročilo brez težav prekličete. V najkrajšem možnem času nas o tem obvestite preko elektronske pošte hello@titin.si ali preko klepeta znotraj spletne trgovine (ikona desno spodaj).
V primeru, da je paket že plačan in odpremljen, ga lahko kasneje brez težav vrnete. Strošek poštnine v tem primeru krijete sami.
V kolikor imate težave pri oddaji naročila nam to sporočite na elektronski naslov hello@titin.si ali nas kontaktirajte preko klepeta znotraj spletne trgovine (ikona desno spodaj). Z veseljem bomo priskočili na pomoč in čim prej odpravili težavo. Hvala za razumevanje.
V primeru, da še niste opravili plačila in da naročilo še ni bilo odpremljeno, vam akcijsko ceno lahko upoštevamo. Prosim kontaktirajte nas na elektronski naslov hello@titin.si.
Seveda. Prosimo, da ob naročilu v komentar pripišete, da želite originalni račun na podjetje in pripišite vse zahtevane podatke – Ime podjetja, naslov podjetja in davčno številko. Originalni račun bomo priložili v paketu.
Račun prejmete v elektronski obliki na tvoj email naslov. To je vaš zadnji korak nakupa. Račun bo tudi v priložen v PDF priponki. Priporočljivo je, da vnešene podatke še enkrat preverite.
Dostava
Poštnina je ob nakupu nad 75 EUR brezplačna. Ob nakupu izdelkov z nižjo skupno vrednostjo, strošek poštnine znaša 2,99 EUR. Stroški dostave so zaračunani in navedeni ob naročilu in jih poravnate skupaj z zneskom naročila. Pri izbiri plačila ob povzetju se prišteje še dodaten strošek provizije, ki znaša 2 EUR.
Paket vam bo dostavila Pošta Slovenije, naša pogodbena partnerica za dostavo pošiljk. Ko bo pošiljka odpremljena, boste o tem obveščeni. Prav tako vas bo Pošta Slovenije pravočasno obvestila o poteku prevzema paketa in vseh nadaljnjih napotkih.
Več o dostavi si lahko preberete tukaj.
Izdelke, ki so na zalogi, lahko pričakujete v 2 – 5 delovnih dneh. V kolikor izdelek ni na zalogi, se rok dobave celotnega naročila podaljša. V tem primeru in v primeru kakršnekoli zamude s strani dobaviteljev, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.
V primeru, da želite izdelke, ki so na zalogi prejeti v ločeni pošiljki prej, se vam zaračuna dodaten strošek dostave.
Pišite nam v klepet na spletni strani ali pošljite email na naslov hello@titin.si. V času delovnika nas lahko pokličete tudi na telefonsko številko 040 210 355. Z veseljem bomo priskočili na pomoč in poskrbeli, da bodo izdelki kmalu pri vas.
Za nastalo situacijo se izredno opravičujemo. Prosim kontaktirajte nas preko klepeta na naši spletni strani (ikona desno spodaj) ali nam pišite na elektronski naslov hello@titin.si. Manjkajoči izdelek vam bomo v najkrajšem možnem času poslali naknadno, pri čemer stroške pošiljke krijemo mi.
V primeru poškodovane pošiljke prosimo, da nas kontaktirate v najkrajšem času na elektronski naslov hello@titin.si. Dodajte čim več podatkov o stanju pošiljke in sami poškodbi. Vljudno vas prosimo, da priložite tudi fotografije, tako embalaže, kot tudi izdelka. Na podlagi tega bomo uredili ponovno pošiljanje in zamenjavo izdelka.
Ko pogodbena dostavna služba prejme vaš paket, prejmete elektronsko sporočilo in SMS. V primeru, da vam prevzem pošiljke ustreza na drugem naslovu (npr. služba), lahko to spremenite v aplikaciji dostavne službe. Sledite njihovim navodilom.
Dostava poteka ob delovnikih, praviloma v dopoldanskem času. V primeru neuspele vročitve, vam bo kurir pustil sporočilo o pošiljki, ki vas bo čakala v najbližji poslovanici pošte. Če paketa ne dvignete v 5 delovnih dneh, se bo ta žal vrnil nazaj na naš naslov.
Vračila
Seveda. V primeru vračila izdelka nas predhodno obvestite na elektronski naslov hello@titin.si. V sporočilu o vračilu napišite vaše osebne podatke (ime, primek in naslov) in točno ime ali kodo izdelka, ki ga vračate. O nadaljnjih napotkih vas bomo obvestili.
Vrnjen izdelek mora biti neuporabljen, nepoškodovan in originalno zapakiran.
Za vrnjen izdelek vam lahko izdamo dobropis v vrednosti izdelka ali vrnemo kupnino.
V primeru zamenjave izdelka nas predhodno obvestite na elektronski naslov hello@titin.si. V sporočilu o zamenjavi napišite vaše osebne podatke (ime, primek in naslov) in točno ime ali kodo izdelka, ki ga vračate. K temu pripišite tudi točno ime in kodo novega izdelka. Ob prejemu vašega sporočila, bomo v najkrajšem možnem času za vas rezervirali izdelek. O nadaljnjih napotkih vas bomo obvestili.
Vrnjen izdelek mora biti neuporabljen, nepoškodovan in originalno zapakiran.
Za zamenjan izdelek vam lahko izdamo dobropis v vrednosti izdelka ali vrnemo kupnino.
V primeru reklamacije, vrnitve izdelka ali zamenjave se v 14 dneh od prejema pošiljke obrnite na elektronski naslov hello@titin.si ali izpolnite Obrazec za vračilo izdelkov. Z veseljem bomo prisluhnili vašim željam.
V spletni trgovini TITIN, d.o.o. se zavedamo pomena varstva osebnih podatkov, zato z vašimi podatki ravnamo v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) in vsakokratno veljavnim zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Z namenom uresničevanja načela poštene in pregledne obdelave podatkov, smo pripravili Splošne informacije o varstvu osebnih podatkov, ki vam na enem mestu omogočajo pridobitev vseh relevantnih onformacij, ki se nanašajo na vaše osebne podatke.
Pridružite se klubu #titinfans. Sledite nam na Facebooku ali Instagramu ali se prijavite na naše elektronske novičke TITINews. Prijavo najdete na dnu spletne strani, kjer v polje za prijavo vpišete svoj elektronski naslov. Tako boste na tekočem z vsemi novostmi in akcijami.
Vsak mesec bomo nagradili tudi najzvestejše. V kolikor boste delili naš izdelek na družbenih omrežjih pod hashtagom #titinfans, greste v boben za žrebanje lepih nagrad, ki jih poklanjamo vsak mesec.
V kolikor odgovora na svoje vprašanje niste našli, nam zastavite vprašanje preko klepeta na spletni strani (ikona desno sporaj) ali pišite na elektronski naslov hello@titin.si.
Želimo vam uspešno nakupovanje.
Ekipa Titin
Treat your inner child